Behöver du någon hjälp?

Innan du kontaktar oss kan det vara värt att kika igenom våra frågor och svar. Många gånger finns det enkla lösningar på de problem som kan dyka upp med TV, bredband och telefoni.

Frågor och svar

Varför funkar inte min Telefon

Börja alltid med att starta om mediaboxen och telefonidosan. Dra ur strömsladden ur eluttaget och vänta några minuter. Stoppa sedan i sladden igen och låt boxarna starta om. Kvarstår fel, skicka felanmälan under fliken kundservice.

Uppsägning

Uppsägningstiden är 1 månad. Nuvarande månad + 1 månad

Priser

Priser inom Sverige:
0 kr i minutavgift till fasta abonnemang i Sverige
0,45 kr per uppkoppling till fasta och mobila abonnemang i Sverige
1,49kr minutavgift till mobiltelefoner i Sverige

TELEFONIDOSA

PORTERING

Priser till andra länder:
Se våra priser för utlandet här.

Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss