Behöver du någon hjälp?
Innan du kontaktar oss kan det vara värt att kika igenom våra frågor och svar. Många gånger finns det enkla lösningar på de problem som kan dyka upp med TV, bredband och telefoni.
Frågor och svar
Öppettider juni, juli och augusti
När får jag tillgång till mina beställda kanaler?
Hur betalar jag mina TV-kanaler?
Hur fungerar 6 Favoriter?, kan jag beställa mer än sex TV-kanaler?
Vad kostar det mig att ha fler än en box?
Vilken box måste jag ha för att kunna se IP Swedens TV-utbud?
Det står ingen signal på min TV
Om jag inte har optimalt ljud och bild eller kan se alls, vad gör jag då?
Uppsägning
Barnspärr
C More-play
Från och med tisdag 13 mars kommer du som är cmore kund att behöva skapa ett eget konto hos C More för att kunna använda exempelvis C More-appen. Detta då C More har bytt till ett nytt sätt för kunder att logga in. Istället för att, som tidigare, logga in med kundnummer och efternamn ska du skapa ett konto med din e-postadress och ett eget lösenord.
Läs mer på www.cmore.se
Vill du byta till IP Sweden?
Distributionsavgift
Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss